15 ατάκες που έχουν ειπωθεί μετά το σεξ...!!

Η στιγμή που ακολουθεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σεξουαλικής συνεύρεσης εξακολουθεί να αποτελεί ακόμα και σήμερα αντικείμενο επιστημονικών ερευνών, κυρίως για το αίσθημα της αμηχανίας και πολλές φορές της ενοχής ή και της αδιαφορίας που προκαλείται αμέσως μετά κορύφωση...


Η στιγμή που ακολουθεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σεξουαλικής συνεύρεσης εξακολουθεί να αποτελεί ακόμα και σήμερα αντικείμενο επιστημονικών ερευνών, κυρίως για το αίσθημα της αμηχανίας και πολλές φορές της ενοχής ή και της αδιαφορίας που προκαλείται αμέσως μετά κορύφωση...

Αυτό που στις ΗΠΑ φαίνεται ότι μοιάζει να εξελίσσεται ακόμα και σε «παιχνίδι» μέσω των social media είναι η πρώτη... ατάκα μετά το σεξ.

Οπως θα διαπιστώσετε, από έμπνευση οι Αμερικανοί δεν υστερούν καθόλου...

Ιδού ορισμένες μόνο από τις πιο hot ατάκες που έχουν ειπωθεί και ακολούθως γραφτεί στο twitter αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σεξουαλικής πράξης...

- Ευχαριστώ για το πήδημα...

- Ελα, μην ανησυχείς. Εχω κάνει εξέταση για το aids. Αύριο θα πάρω και τα αποτελέσματα...

- Ηταν πραγματικά πολύ κακό. Αισθάνομαι σαν να μου χρωστάς χρήματα...

- Πισωκολλητό και λεμονάδα. Υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσεις τη μέρα σου...

- Συγγνώμη. Ορκίζομαι ότι δεν είμαι πάντα τόσο γρήγορος!

- Τι σου έκανα; Δεν θυμάσαι; Δεν χρησιμοποίησα υπνωτικό. Ησουν ξύπνια όλη την ώρα.

- Που είναι το τηλεκοντρόλ; Χάσαμε τον αγώνα...

- Μπορείς να με βοηθήσεις να βάλω το καλσόν μου. Η μητέρα μου, συνήθως, με βοηθάει...

- Είμαι ηθοποιός. Αυτές είναι οι κρυφές κάμερες και εσύ μόλις έγινες διάσημη...

- Σου είπα να στρώσουμε μια πετσέτα. Κοίτα τι έκανες...

- Sorry. Περίμενα ότι θα ξυπνούσες αργότερα...

- Μην ανησυχείς δεν μπορώ να μείνει έγκυος. Εχω κάνει αλλαγή φύλλου.

- Εντάξει. Βγάλε τη χαρτοσακούλα απ' το πρόσωπό σου. Τελειώσαμε...

- Τα ρούχα σου; Θα τα βρεις στον κήπο. Τα πέταξα απ' το παράθυρο...

- Που είναι το τηλέφωνο; Θέλω τη μαμά μου...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις