Πρέσβειρα των «Γιατρών του Κόσμου»

Την Ελένη Φουρέιρα οι περισσότεροι τη γνωρίζουν από τις μεγάλες πίστες και τις κοσμικές στήλες, ενώ αρκετοί τη ζηλεύουν για τη φωνή και την άψογη εμφάνισή της.
Τώρα, όμως, θα τη μάθουν και ως «πρέσβειρα» των «Γιατρών του Κόσμου»! 

Η δημοφιλής τραγουδίστρια που είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα που αφορούν αδύναμους συνανθρώπους μας θέλει να γίνει φωτεινό παράδειγμα ανθρωπιάς, καθώς πιστεύει ότι η αλληλεγγύη και η αγάπη είναι ό,τι πιο σημαντικό σε αυτή τη ζωή.

«Μου έκανε πολύ εντύπωση η ευαισθησία της, ο αυθορμητισμός της» τονίζει στην Εspresso o Νικήτας Κανάκης, πρόεδρος των «Γιατρών του Κόσμου». «Η διάθεσή της να προσφέρει χωρίς όρια, κάτι που δεν είναι συνηθισμένο σε καλλιτέχνες με μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Είδε κομμάτια της δουλειάς των “Γιατρών του Κόσμου” και υπάρχουν κάποια πράγματα που τη συγκίνησαν, για τα οποία η ίδια δεσμεύτηκε να βοηθήσει. Μπορώ εγώ να πω, που είμαι έξω από τον καλλιτεχνικό κόσμο, ότι μου έκανε εντύπωση πώς ένας άνθρωπος με τόση αναγνωρισιμότητα έχει τόσες πραγματικές ευαισθησίες»

Η τραγουδίστρια, μάλιστα, έχει ήδη συζητήσει κάποια project στα οποία μπορεί να προσφέρει. «Εγώ ήδη έχω προτείνει κάποια πράγματα στην Ελένη με τα οποία ενθουσιάστηκε και μένει τώρα να δούμε πιο συγκεκριμένα τι θα κάνουμε απ’ όλα αυτά», λέει ο κ. Κανάκης. «Υπάρχουν κάποιες σκέψεις και θα τις ανακοινώσουμε μόλις είμαστε έτοιμοι μαζί με την Ελένη. Καλωσορίζουμε την Ελένη στους “Γιατρούς του Κόσμου” και πολύ σύντομα θα μπορούμε να πούμε συγκεκριμένα πράγματα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις