«Εχω βρει την Ιθάκη μου»

Ο 30χρονος ηθοποιός μιλάει με εφηβικό ενθουσιασμό στο περιοδικό «Εγώ» για την παράσταση στην οποία συμμετέχει, για την Αννα Βίσση, ενώ αποφεύγει να μιλήσει για την προσωπική του ζωή.


Σας έχει επηρεάσει σε πρακτικό επίπεδο η οικονομική κρίση;
Όλους μας έχει επηρεάσει. Αυτό που με λυπεί είναι ότι ο κόσμος νομίζει ότι η ηθοποιοί είναι πλούσιοι.Κάποιοι, μετρημένοι στα δάχτυλα, ε΄χουν βγάλει πολλά λεφτά, ειδικά από την τηλεόραση, αλλά όλοι οι υπόλοιποι όχι. Ακριβώς όπως το 99% του πληθυσμού κατέχει το 1% του πλούτου παγκοσμίως και το 1% του πληθυσμού το 99% του πλούτου.

  

Σας είδαμε να πρωταγωνιστείτε στο βιντεοκλίπ της Αννας Βίσση «Τυραννιέμαι». Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;
Ηταν μεγάλη τιμή να κάνω αυτήν τη δουλειά με την Αννα Βίσση, η οποία μου έκανε την πρόταση.Είναι μια τεράστια μορφή για την Ελλάδα, ένας τόσο ωραίος και ποιοτικός άνθρωπος, που έχει «οργώσει» το χώρο στον οποίο βρίσκεται. Είχαμε γνωριστεί σε κοινές παρέες και στο κέντρο όπου εμφανιζόταν. Δεν θέλω να ακούω τίποτα αρνητικό για τη Βίσση. Είναι η αδυναμία μου!



Πριν από λίγες ημέρες κλείσατε τα 30. Τι σηματοδοτεί για εσάς αυτό το γεγονός ότι μπήκατε στα πρώτα –άντα της ζωής σας;
Τίποτα παραπώ από φοβερή ενέργεια και όρεξη για δουλεία και δημιουργικότητα.

Εχετε βρει την Ιθάκη σας;
Ναι την έχω βρει, αλά δεν θα σας πω κάτι παραπάνω γι’αυτό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις