«Νιώθω απόλυτα απογοητευμένη. Νιώθω ερημιά στην ψυχή μου»

Ελισάβετ ΚωνσταντινίδουΣε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Τηλεθεατής η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου μίλησε για το «Πάρα πέντε» και την επιτυχία του αλλά και τα προσωπικά της.


Όσον αφορά την σειρά «Πάρα πέντε» στην οποία συμμετείχε και προβάλλεται σε επανάληψη κατά καιρούς δήλωσε: «Η συνεργασία μου με τον Γιώργο Καπουτζίδη και η συμμετοχή μου στο "Πάρα Πέντε" ήταν ένα μεγάλο γεγονός στην τηλεοπτική μου διαδρομή. Ανέτρεψε την ζωή μου. Νιώθω τυχερή που συμμετείχα σε αυτή τη σειρά. Ήταν πολύ πιο μπροστά από την εποχή του το σίριαλ. Φυσικά θα ήθελα να υπάρχει ελληνική μυθοπλασία και να μην κατακλυζόμαστε από τουρκικά σίριαλ. Είναι η κατάντια της τηλεόρασης, για την οποία υπάρχουν οι υπαίτιοι» ενώ συμπλήρωσε για τον ρόλο της Ζουμπουλίας τον οποίο ενσάρκωσε με τεράστια επιτυχία: «Είναι κομμάτι της ύπαρξής μου. Και είναι μεγάλη χαρά όταν την ανασύρω. Η συνάντηση της Ελισάβετ με την Ζουμπουλία ήταν μοναδική. Καρμική».

Στην απάντηση για το πώς νιώθει που έχει δουλέψει και για το σινεμά και για το θέατρο απάντησε: «Νιώθω ήρεμη. Δεν βιώνω αυτόν τον φόβο που διακατέχει όλο τον κόσμο».

Όσον για το ρόλο της φιλίας στη ζωή της: «Παίζει καταλυτικό ρόλο στη ζωή μου και έχω κάνει πολύ κόπο για να το διατηρήσω. Καμία φιλία δεν σου χαρίζεται. Με τους φίλους η ζωή είναι πιο πλούσια και γεμάτη» είπε, ενώ, τέλος, εξέφρασε την γνώμη της για την πολιτική και για την κατάσταση της χώρας: «Νιώθω απόλυτα απογοητευμένη. Καθημερινά μαθαίνουμε για ατασθαλίες, δολιοφθορές. Συζητιέται ότι έχουν πωλήσει την χώρα. Νιώθω ερημιά στην ψυχή μου».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις