Γιατί η Crystal παντρεύτηκε τον Mr Playboy;

Μην είναι για τα λεφτά του; Μην είναι για την ομορφιά του; Μην είναι για τα... προσόντα του; Αναπάτνητα ερωτήματα, πολλά και καυτά.
ΕΠιτέλους, η Crystal Harris λύνει τη σιωπή της και αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο για τον οποίο παντρεύτηκε τον Hugh Hefner αν και κατά 60 χρόνια μεγαλύτερός της!

«Για εμένα σήμαινε μεγαλύτερη ασφάλεια γνωρίζοντας ότι είμαι η μία και μοναδική για εκείνον!» εξήγησε. «Υπάρχουν διαρκώς κορίτσια που πηγαινοέρχονται και υπάρχει η αίσθηση ότι κάποια στιγμή θα αντικατασταθώ. Μου επιβεβαίωσε ότι δεν χρειάζεται να αισθάνομαι έτσι και γι’ αυτό έγινε αυτός ο γάμος» αποκάλυψε το sexy λαγουδάκι. 

 



«Όταν τον πρωτοσυνάντησα, δεν είχα γνωρίσει ποτέ κανέναν διάσημο στη ζωή μου. Ήμουν κάπως ‘Ω Θεέ μου, ο Hef΄και μετά αρχίσαμε να επικοινωνούμε. Έχουμε σπουδάσει και οι δύο ψυχολογία, είναι πολύ ενδιαφέρων, θα τον ρωτήσω χίλια πράγματα, θα τον ρωτήσω τα πάντα και θα δούμε μαζί όλα τα ντοκιμαντέρ. Λατρεύει να μου εξηγεί όλα όσα βλέπουμε. Και μ’ αρέσει να μαθαίνω ιστορία... Να γίνομαι μεγαλύτερο μέρος της ζωής του και να μαθαίνω για το Playboy και όλα όσα έκανε για να αλλάξει τον κόσμο!». Το ζευγάρι παντρεύτηκε την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς ύστερα από έναν επεισοδιακό χωρισμό και μία θερμότερη επανασύνδεση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις