Οι πιο sexy ατάκες στον κινηματογράφο

Πρωταγωνιστούσαν οι Audrey Hepburn και ο Cary Grant. Είναι το 1963 και η ταινία «Charade».
«Ξέρεις, δεν δαγκώνω εκτός κι αν χρειαστεί» λέει η ηρωίδα όλο γλυκύτητα στον πρωταγωνιστή κι αυτή θεωρείται η πιο sexy ατάκα στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου. 



Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η ατάκα της Lauren Bacall προς τον Humphrey Bogart στην ταινία του 1944 «To Have and Have Not», όπου του λέει «Δεν χρειάζεται να πεις οτιδήποτε, οh απλώς σφύριξε... ξέρεις να σφυρίζεις έτσι;». 



Η Jessica Rabbit έρχεται τρίτη στην ψηφοφορία καθώς στην ταινία «Ποιος παγίδευσε τον Roger Rabbit;» του 1988 λέει όλο πάθος: «Δεν ξέρεις πόσο σκληρό είναι να είσαι γυναίκα με το δικό μου παρουσιαστικό». 



Site ραντεβού ζήτησε από τις γυναίκες να ψηφίσουν τις ατάκες που αποπλανούν τα αυτιά τους. Στην τέταρτη θέση είναι η ατάκα της Bergman από την «Καζαμπλάνκα» του 1942: «Αυτό ήταν κανόνι ή απλώς η καρδιά μου που χτυπά;». 



Και μόλις στην πέμπτη θέση συναντάμε ταινία του αιώνα μας, που θεωρείται εντελώς... ξενέρωτος, με το «Όχι πια σεξ, μόνο φίλοι» όπου η Natalie Portman λέει στον Ashton Kutcher: «Μου δίνεις πρόωρες συσπάσεις στην κοιλιά μου... κάνεις την καρδιά μου να αναπηδά». 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις