Ο Στράτος Τζώρτζογλου και η Μαρία Γεωργιάδου φωτογραφίζονται για πρώτη φορά με τον 15χρονο γιο τους-Δείτε τους

Στράτος Τζώρτζογλου, Μαρία Γεωργιάδου, 15χρονο, -Δείτε,stratos tzortzoglou, maria georgiadou, 15chrono, -deiteΜπορεί να είναι πρώην σύζυγοι από το 2004, αλλά ποτέ δεν έπαψε η αγάπη και η εκτίμηση μεταξύ τους.
Ο Στράτος Τζώρτζογλου και η Μαρία Γεωργιάδου φωτογραφίζονται για πρώτη φορά με τον δεκαπεντάχρονο γιο τους Αλκιβιάδη και μιλούν γι’ αυτόν στο περιοδικό ΟΚ!
Έχετε διαφωνήσει ποτέ στον τρόπο διαπαιδαγώγησης του Αλκιβιάδη;
Μαρία: Ο δικός μου ρόλος είναι να βάζω τα όρια στον Αλκιβιάδη και του Στράτου να τα ανατρέπει. Αλλά ακόμα και αυτό το βρίσκω αρκετά ισορροπημένο, γιατί είναι καλό να ξέρει ένα παιδί  ότι υπάρχουν όρια, αλλά να έχει και διεξόδους. Η συμπεριφορά του Στράτου είναι πιο χαλαρή, πιο «αλήτικη», ενώ εγώ είμαι αυτή που θα ακολουθήσει το πρόγραμμα. Μου αρκεί που ξέρω ότι περνάνε ωραία μαζί. Η μοναδική περίπτωση που αντιδρούσα ήταν όταν πήγαινε στο σπίτι του Στράτου και έπαιζε περισσότερη από την συμφωνημένη ώρα ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Στράτος: Με τον Αλκιβιάδη γίνομαι κι εγώ παιδί. Όταν είχε έρθει στην Αμερική, πήγαμε μαζί στο 6Flags, ένα τεράστιο λούνα παρκ με επικίνδυνα παιχνίδια και μπήκαμε μαζί στο roller coster. Όταν κατέβηκα από το τρενάκι ήμουν κάτωχρος. Αλλά μου άρεσε που μοιραστήκαμε αυτή την αίσθηση κινδύνου και βλέπω ότι έχει τον ίδιο τσαμπουκά που είχα και εγώ όταν ήμουν στην ηλικία του. Όταν βάζει κάτι στο μυαλό του, δεν θα σταματήσει πριν το φέρει εις πέρας.
Δείτε photo:


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις