Δείτε το ξέσπασμα του «τραγικού» πατέρα του άτυχου φοιτητή! Βίντεο

Συγκλονιστική ήταν η εξομολόγηση του πατέρα του άτυχου φοιτητή Νίκου Πολυχρόνη που άφησε την τελευταία του πνοή στο μοιραίο σπίτι της Λάρισας.

Μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha ο πατέρας αναφέρθηκε στις θυσίες που έκανε για τη μόρφωση του παιδιού του. Ο άτυχος φοιτητής είχε δύο ακόμη αδέρφια στα οποία λόγω της οικονομικής κρίσης ο πατέρας τους αναγκάστηκε να κάνει περικοπές στην εκπαίδευση τους.
«Τα όνειρα έγιναν πλέον στάχτη» είπε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε: «Τα παιδιά μήπως είχαν ιδέα από μαγκάλι; Εδώ δεν έχω εγώ ιδέα που είμαι 50 χρονών, θα έχουν τα μικρά;… Τα οικονομικά τα ξέρεις πως είναι στην Ελλάδα και σταμάτησα το ένα μου παιδί, το Μάκη μου και του λέω άσε τη σχολή να πας για μάγειρας του χρόνου. Πήγαινε φαντάρος και θα δούμε τι θα γίνει… Το Νίκο δεν μπόρεσα να τον σταματήσω. Αν τον σταματούσα ήταν δύσκολο να μεταφέρει τα έπιπλα και όλα τα άλλα που είχαμε μέσα στο σπίτι στη Λάρισα. Μαζεύονταν σε αυτό το σπίτι και παίζανε και τρώγανε. Είχε και καλύτερο ίντερνετ μου έλεγε. Στα 20 μέτρα ήτανε εν τω μεταξύ τα σπίτια τους… και του ’λεγα συνέχεια -γιατί μου έλεγε ότι είχε κρύο- γιατί δεν μαζεύεστε στο δικό σου σπίτι που έχει καλοριφέρ και πάτε μες στο κρύο και καθόσαστε; Ε λέει να εκεί μαζεύονται όλοι… και έτσι έγινε το μοιραίο».
Δείτε το ξέσπασμα του «τραγικού» πατέρα του άτυχου φοιτητή…
Πηγή: koolnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις